Sıkca Sorulan Sorular
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek(silmek) için Hesabım sayfasında Üyelik Bilgilerim sekmesindeki "Üyeliğimi Sil" butonunu kullanabilirsiniz. Bu işlemi yapmakta sorun yaşıyorsanız eğer üyelik iptali işlemini sizin yerinize bizim gerçekleştirmemiz için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden destek@queencollection.com.tr adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir.
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişinizin durumunu;
- Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden,
- Ana sayfada bulunan "Kargom Nerede" butonuna tıklayarak,
-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek,
öğrenebilirsiniz...
Değişim ve İade politika ve prosedürleriniz nelerdir?
Queen Collection müşterisiyseniz değerlisiniz çünkü müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir bu nedenle ücretsiz değişim ve iade güvenceniz bulunmaktadır. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz. Siparişinizin tamamını iade ettiğinizde, siparişin size ulaşması için kargo firmasına ödenen kargo bedeli iade edilememektedir.
İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra "İade Taleplerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak veya ana sayfada bulunan "Kolay İade" sayfamızı ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemlerinizde bu sayfadan alacağınız iade kodu ile kargonuzu "Yurtiçi Kargo" aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.
Türkiye’den yapacağınız değişim ve iade gönderilerinde Yurtiçi Kargo'yu tercih ederseniz gönderim ücreti alınmamaktadır. Yurtdışından verdiğiniz siparişlerinizin değişim ve iade işlemleri tarafınıza aittir. Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.
Toptan satışınız var mı?
20.000 Türk Lirası ve üzerindeki siparişleriniz için toptan satış politikalarımız uygulanmaktadır. Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Müşteri Hizmetleri numaramız +90 545 280 15 93 ‘den bizimle iletişime geçebilirsiniz.